Tuesday 18 May 2010

What A Day!

Wahahaah, tajuk tak boleh blah nak gempak la kunun2... well, just came back home from the very2 superb interview!! Encik interviewer, thanks lot! i like the way you handle the interview session... tapi, saya tak tahu nama kamu... hahha..

Sangatlah banyak protokolnya nak masuk tempat tuh!! before sampai ke sana, saya singgah tempat keje lama, g makan lunch dengan Cik Izza.. haissh, hampir terserempak dengan mamat poyo!!! huwarghhhh...aku rasa dia nampak Encik Gunners aku tuh, buat dek je rr.. malas aku layan ko... lalalalalalala....

G makan kat warong cendol, tempat biasa melepak2 suatu ketika dulu... terjumpa Encik Razak.. yeaaa...dia belanja...Alhamdulillah, rezeki kami berdua... sudah tukar kereta baru nampak?? Honda berplat JMC.... Hensem sungguh kereta yang berkaler itam itu... pas anta cik Izza pulang ke opis, g solat dulu kat Masjid... berjemaah you!! wahahah..sangat bersopan santun encik imam.. slow and steady...

Bergerak!!! Ye, cuaca terik, pas touch up sikit2 muke yang sedia ada comel ini, gerak rr g destinasi.. hohohoh...saya terbabas simpang nak masuk highway..seb baik leh u-turn di depan.. Alhamdulillah sampai ke simpang empat traffic lite yang cik iza cakap tuh..pastu blur...tatau nak g mana.. aiyoo... termasuk ke Wisma PTP..tanya kudut, dia kata bukan situ, kene masuk pintu utama.. huwarghh...keluar balik, keluar balik...

Kat pintu utama, semua lori kontena besar panjang gedabak?? warghh?? g tepi,g tepi... call la Cik HR tempat kejadian, dia kata kene ambik pas pelawat kat sebelah kanan trafik lite? apakah?? ye, di sinilah saya menggunakan kemahiran meng'reverse' kereta' untuk pusing semula ke arah sana..Alhamdulillah, lepas dan berjaya..tepok tangan semua...

Pastu kene masuk tempat ambik pas, berlenggang kangkung ke sana..ces, sekalinya takleh bawak kereta? saya kene naik van nak g tempat kejadian.. patah balik g kete nak ambik sijil, resume, henbeg segala... pintu kete seat drebar takleh bukak?? aduih....malang sungguh nasib saya!!! sudahlah panas, sudah berpeluh2 nih.. layankan ajelah...

Naik van, dengan pakcik yang peramah.. sampai tempat kejadian, takde orang pon? Call kakak HR semula, soh naik tingkat 2... pastu seperti biasa, isi form, ade sikit test..pastu masuk bilik interview, tak lama ade 2 orang masuk...encik yang tricky dan seorang kakak cantik... hohoho...lama ok?? dekat sejam.. i like all the question encik interviewer bagi!! hhhaha, mencabar minda otakku yang dah berkarat nih.. if am qualified, will be called for the second interview for the Math test!! hahaha..i like! but, it'll only be happened if I passed the tricky interview la...

Nak balik, kene call pakcik van tadi.. aih...rerupanya ni encik abang pulak.. habislah dia ada nombo saya.. tadi dia call? hahaha, saya takmo angkat..nnt abis kredit anda..sile simpan untuk masa depan, ye encik?? pastu teruslah drive pulang, balik la teros...kensel plan nak balik umah mak, sebab terasa sangat letih dan badan dah peluh2... i need sleep!!!! =p

Esok je setelkan pintu kete ngada2 takmo bukak tuh.. time cenggini pulak nak buat hal! menci laaa...... off! mau zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

No comments:

Post a Comment