Friday 21 May 2010

Hachum....sreet, sruut.....

Hachum!!!! Hachum!!! Alhamdulillah...owh, kerana Encik BF sakit, saya pon turut mengikut jejak langkah beliau... semalam kedemaman, badan menggigil2, pagi ni pulak keselsemaan.. =(

Si gemok a.k.a Nad, adik saya telah dipaksa untuk tido teman saya semalam.. hahah, kebetulan semalam dia datang nak pinjam encik lappy carik bahan untuk research, sebab encik lappy dia masuk hospital, motherboard rosak?? hahahha, ye ye jek orang kedai tuh...

Neway, tengahari ni pas solat Jumaat, abah datang dan ambik tetiga anak dara beliau, pulang ke kampung untuk tgk baby twins...boy!!! mak usu saya a.k.a adik mak yang paling bongsu selamat melahirkan baby last Saturday... Alhamdulillah... bertambah lagi sepupu saya.. semoga mereka membesar dengan sihat dan kuat, sebab mereka dilahirkan tidak cukup bulan..Mak Usu terpaksa dioperasi sebab kedudukan baby a bit songsang...

Mahu beristirehat... will update more 'bout the twins next!!! Mesti comel,kan??

No comments:

Post a Comment