Monday 17 May 2010

Kerana Lapar....Aku Redahkan aje..

Ye, sangat lapar, sebab tengahari tadi tak lunch, malas keluar kerana hujan..

Masa solat magrib, perut saya cam nyanyi2 aje..lagu rap, rock, dangdut, segala jenis genre... Pas mengaji, terus pakai tudung, start encik Gunners, tunggu jap 3minit sebab pagi tadi tak panas..hhaha..dengan baju tido katun2 bear kaler biru.. dulik apa aku...

Terus menghalakan kereta g Petronas.. walaupon tak suke KFC, tapi itu aje senang dan mudah serta tak perlu turun2 kereta dengan gaya budak selekeh yang comot..KFC Drive through aje.. ambik snack plate? tadi cam nak makan nasik ayam... aahhh...lantaklah, dah terorder... layankan sahaja..

Dah dapat order, terus pulang ke rumah ... bukak tudung, basuh tangan, baca bismillah, dan makan... hurm... terus diam segala muzik2 pop yeh2 dalam perot itu tadi...

ALHAMDULILLAH, Boleh tidor nyenyak malam ini.... nite all... tapi saya tido pas NCIS abis la..kol 1030 nnt... daaaa.... esok ade interview, karang mahu lunch sama cik Izza yang dah rindu saya sebab ari Sabtu haritu tak dapat nak keluar dengan dia..

** terasa kadar kerabunan malam semakin meningkat!! haishhh...pasni malam kene dok umah saja la...




No comments:

Post a Comment