Monday 24 May 2010

Girls Day Out!!!

Aloha... selsema..selsema..warghhh..mental rasanya kalau selsema di waktu matahari memancar terik di atas kepala... dekat 50 kali bersin2, hidung pon dah naik merah, cam encik badut..


Tadi saya g kuar jalan2 g Giant U-Mall, dengan hanya satu tujuan, nk tgk SHREK a.k.a makhluk kaler ijau... mengangkut Nad si gemok bersama2.. belom pecah rekod lagi g tgk muvie sensorang.. hahhaha... and for your information, kami yang terawal membeli tiket, dan yang sebenarnya, memang kami dua orang ajelah yang tgk cerita tuh... wahahahhaa....kagum sungguh dengan diri sendiri, theater itu aku yang punye!!! muahahahaha...


JOM JALAN-JALAN!!!!

Kalau orang kata cerita tu tak best, saya akan cakap best...SEBAB saya suka katun.. and there's message in the muvie... Bersyukurlah dengan apa yang anda sudah miliki.. jangan menyesal bila bad things happened, kerana hanya sifat tidak bersyukur anda itu.. i like what Fiona said, " u have beautiful children, a wife whom love you, and friends whom adores you..." tapi kenapa manusia masih tidak bersyukur dengan segala kesenangan yang sedia ada dah diperolehi?" lagipon, there's nobody perfect, aight??

Sape lagi comel?? sekarang saya, dalam cerita, dia comel sangat!!!

Nad dengan idolanya - Mr. Shrek

saya berlakon jugak tau!!!!



with the couples... =)

hehhehe...inilah yang dinamakan the theather is ours.. MBO..Jangan banned kitorang masuk again next time tau!!!


Later, i continue lagi.. nak solat, dah lambat..pastu nak masak.. hehehe, sebab si Gemok ada, kene masak, kalau tak, nnt dia repot kat mak.. "Akak tak masak.." haissshhh.... ade spy tau mak saya...jangan main2...


No comments:

Post a Comment