Sunday 24 April 2011

Salah Sangka

heeeeee, terasa malu dengan diri sendiri... tersalah sangka rupanya saya.. seb baik semua dah clear... tapi, salah sangka is much more better than buruk sangka... jangan sesekali ade perasaan buruk sangka dengan orang...tak baik!!!



saya nak tido dah..keciwa sungguh tengok game arsenal-bolton nih... diorang tgh rehat2 tuh.. minit 38 tadi bolton skor sebijik, hasil tendangan sudut... bola muntah, kepala mamat tu sambut bola, keeper mengong dok tengah2 sana... dup!!! (eh, bunyik bola masuk gol camtu ke??)



saya dah serender... no cup for us again this season... semalam chelsea, man u, liverpool, main best dan menang, dapat 3 mata... team saya?? wallahualam.... esok saya dengar result kat radio jek, takpon gugel le kat tenet.. --> eh, bunyiknye cam dah buruk sangka kan?? tepis, tepis... bukan nak buruk sangka kata gunners takleh menang, tapi cam kenyataan aje... hahaha, terpaksa le kutuk team sendiri nampaknye...



saya cam banyak nak cerita, tapi saya nak tido, jam dah denting2 12 kali... kalau cinderella ni, dah jadik comot balik dah, kete kude pon dah jadik labu... ngehngehngeh.... doa2 le kot saya jumpe prince charming dalam mimpi indah malam nih...hah, camni kan bersangka baik... (>_<)



nite all....sok saya sambung cerita lagi eh??? zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

No comments:

Post a Comment