Wednesday 13 April 2011

~~My Sweetheart's Birthday~~

Meh sambung stori meh!! Setan Merah ngan Barca g final 4.. arghhh... tak suke tau!! tapi itulah kenyataan nye... even rooney gemok tak skor, tapi beliau banyak kali gak g kacau2 kat depan gawang chelsea tuh!!! ok tutup cerita tak best itu...cik azie comel ada cerita yang lagi best...



Semalam, upss kelmarin adalah besday sweetheart saya.... saya nak buatkan kek, tapi abah kata takyah, abah nak g belikan aje... hihihi, jadik saya just buat bread pudding sebab ada banyak keping roti lagi, dah nak expired... resepi?? gugel aje la...pastu modified.. =) abah soh belik sate kat kedai pakcik kat pusat bandar sana.. seb baik saya cepat, kalau tak, sate daging my peveret kehabisan...



After maghrib, upacara potong kek le... first of foremost, mestilah abah kene baca doa.. semoga sweetheart saya sentiasa berada dalam redha Ilahi, dikurniakan kesihatan yang baik, murah rezeki selalu..... AKAK SAYANG MAK SAMPAI BILA-BILA.... Muahhhhhhxs....




Kek yang abah belik untuk emak sayangggg.....






yummy-yummy~~~ sedapnye..... ada kek, sate, puding roti, buah mangga juge...





doa itu penting....





Selamat Ulangtahun, Emak....





alololololo, sweet kan abah saya???





i heart both of u, mak, abah......





sate untuk emak..time ni adik baru sibuk2 nak call..hihihi...





muaaahhhhh....emak akan selalu jadi azie nye SWEETHEART~~~~
Happy 55th Birthday, Emak.... Love U soooooooo muchhhh~~~





No comments:

Post a Comment