Saturday 16 April 2011

...Can't Sleep....

Ye, sile refer tajuk dia atas....sudah jam satu pagi, tapi tidak mahu tido??? tatau nape perasaan berdebar2...




Tadi g iron baju2 abah jap, tapi fikiran dan tangan cam terawang2 gitu...sangat bahaya kan?? chances untuk melubangkan baju adalah amat tinggi, jadi sile sudahkan apa yang di tangan itu dan switch off the iron...




Kebetulan PC sedang di'configure', jadi masih bernyawa..that's why here I am..jari menari2 atas keyboard... ( terasa cam tengah buat assignment programming C++ ) ---> SEBAB gune desktop zaman belajar dulu, time2 orang sedang nyenyak tido pulak tuh... heheheh, banyak sungguh kenangan PC ni lah... tadi masa gode2, terjumpe la gamba2 yang comot, nota kuliah, assignment, sepanjang enam sem jadik seorang budak sainskomp dulu.. nak tengok ke apa yang saya jumpe???




TADA!!!!!!!!!!!!!!!!

Gamba saya ngan Bakyah!!! Roommate paling happening masa final yer!! Ni gamba masa nak g Dinner batch kitorang kat Pulai Spring Resort....



huhuhuh, gamba 6 tahun yang dulu.... tapi kami masing2 maintain comel dan ayu begitu..apatah lagi beliau yang sudah ade 3 anak!!! wahahahah, sangat pantas kan??? saya ingat lagi, saya nye tiket bas pakcik kaunter dah jual kat orang lain, saya nangis sebab tak dapat nak g kl tgk bakyah kawen...serius nangis dengan bersungguh2 kat bas stand tu... nasib le orang tengok pon.. jahat tau pakcik tu...taula orang cuti kismes, tapi tu tiket saya, nape kasik kat orang lain?????? ** muke geram **





Luckily ada kawan sekolah rendah saya kebetulan nak g melaka...saya ikut beliau g melaka, then saya ambik bas dari melaka turun kl...n bakyah dan encik suami ( mereka dah nikah pagi yang saya nangis bersungguh2 tu ) jemput saya kat Pudu... sangat terharu tau!!!! saya tanye takpe ke pengantin baru kuar malam2 esok nak sanding??? bakyah kata takpe, takut saya kene culik... heeee, sayang kamu kakak....(bakyah tua setahun dari saya--> batch beliau kene g matrikulasi yang setahun setengah itu)



owhhhh, mengapakah beremosi begini?? dah lama tak jumpe bakyah...last jumpe rasanya masa saya g tgk Adam ( anak sulung beliau ), masa tu beliau masih dalam pantang...lamanya... dah dekat empat tahun la kot... hopefully nnt ada masa saya g turun kl dan jumpe beliau serta encik mizi dan adam, aidan serta amanda... =)



huhuhhu, rasanya emosi saya dah stabil.. kalau saya nak cerita panjang2 pasal bakyah memang tak abis, even kitorang cume rapat masa final sem itu aje... apepon, nite all... dah pagi ekceli... may tomorrow, the sunshine will smile brightly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (^_^)



****ayat last tu cam ntah pape, halalkan ajela... malas nak delete!

2 comments:

  1. azie ke yg baju putih tu...tak cam!
    comey gak :P

    ReplyDelete
  2. afiq, sila baca caption>> gamba saya dan bakyah.. mestilah yang comel tu azie.. :p

    ReplyDelete