Friday 23 November 2012

Kawin~~Kawin~~



Salam Jumaat buat semua... 3rd and 4th week terasa sangat rilek tiada kerje?? wahahaha, heaven sungguh rasanya.. err, tak sebenarnya, sebab cam blur tatau nak buatpe... ** ayat bajet baik je budak ni... :) heaven sebab bos cuti arini.. hiihihh... tapi saya tak ngular, cume keje saya dah siap.. ;)




Well, musim cuti sekolah as usual adalah musim kanak2 bersuka ria + musim orang2 naik pelamin..and might be banjir pon boleh masuk dalam list?? ;p  Every week mesti ada jemputan kawin.. InsyaALLAH I'll attend whichever yang sempat dan kami berdua ada masa nak g.. if Encik Kapten ade exercise and venue of the wedding adalah di luar kawasan, salam kebahagiaan ajelah yang kami hulurkan kepada pengantin2 tersebut..




Esok i'll be attending one of my ex-colleugue's wedding ceremony.. she called me Kudut, so am I call her Kudut as well.. kenapa?? sebab kami dalah dua orang budak comel yang mempunyai saiz badan mini... eh? mini?? hahhahaa... underweight la kunun2 nye... tapi die adelah much more kurus dari saya... hopefully pas kawin ni cepat2 gemok eh???



2008?? hahahhaha... gamba 4 tahun yang lepas...
last saya jumpe die pon bile eh???
rasanya awal tahun ni, masa tu pon sebab terserempak kat Jusco..
 


Ni gamba masa dinner, 2 years after that picture.. 
2010- masa tu saya kene paksa jadi committe, so kenelah pegi..
 
 
 
gamba 2012?? insyaALLAH esok if berkesaempatan ambik gamba dengan pengantin, i'll post it here, ok?? tibe2 rasa nak tempek gamba saya masa sanding for the second time kat Kulim aritu.. ngade2, orang lain kawen, dia pulak sebok nak letak gamba kawin die.. ;)
 
 
 
Seperti biasa, beliau pasti tidak pandang kamera..
saya jek dok senyum sensorang.. ;(
 
 
 
 

Jalan2~~
 
 
 
 
 

Terasa cam princess2 gitu... ;)
 
 
 
 
 

 Kami yang happening~
 
 
 
 
 

Sape paling macho??
ofcos la my encik Kapten whom in the middle..
 
 
Hee, nak letak video kawen2 kami jugak boleh tak??  sape2 yang belom tengok, tengok lah... if ada rasa2 nak buat video ke, boleh la kontek my adik ipar ye?? thanks zack for this lovely video... sangat suke...  cam ade feeling2 artis sekejap la bile tgk this vids... enjoy!!!
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment