Wednesday 28 November 2012

Bile Perut Disakiti~~



Dah lama perot tak sakit, ari isnin pagi2 hari sakit??
Jadinye, lepak2 di atas katil... muahahhaa... Monday Blues sungguh kan???



Ekceli dari ari ahad tengari tu perot dah sakit... :(
dah makan ubat, dah letak minyak yuyee, tapi masih lom berkesan...




Haruslah g RSAT untuk jumpe dokto sekaligus mintak surat cuti kaler ijau...lalalla...
So, encik Kapten drove me g RSAT... kebetulan am wearing green... so, pakailah Green Barret itu.. hoyeh2, perasan ala2 komando kunun...  :)

Muke Menahan Kesakitan Di Perut!
 
 
 
 
 
 

Pandang Kanan!!!!
hahhahaha, tatau kami dok pandang pe.. leh plak tersnap gamba ini...
 
 
 
 
 
Balik je umah pastu terus pengsan.. tapi encik Kapten saya pon pengsan jugak??? hohohoho..beliau yang lelebih ketiduran daripada orang yang sakit ni... Kunun2 nak jaga saya, last2 jadi cam saya yang jaga beliau pule.. ;p
 
 
 
 
Bile tido, bangun2 rasa cam lapar.. bukak tenet, gugel " Resepi Minum Petang"... terjumpe sebijik resepi Brownies... hoyeh222, sukenye!! all the igredients ada kat dapo.. tgk cam senang aje.. so, terus menyihatkan diri seketika dan buat... Alhamdulillah, jadik jugaklah... tapi rasanya terlebih koko, rasa cam sedikit pahit.. tiada gamba untuk membuatkan anda2 semua terasa nak makan brownies.. hihihih... next time kalau saya buat lagi, saya post eh?? dah abis da itu brownies... encik Kapten dok buat supper die masa tengok Merlin sorang2 malam isnin tuh.. ( saya tatau kenapa orang suke tgk Merlin, sebab saya pasti tertido)...  
 
 
 
 
Pagi tadi terajin buat nasi lemak... hiihihih.. sebab takut nnt encik Kapten saya lapar.. beliau sedang bercuti2 Malaysia kat umah tu.. kesian pulak sebab semalam saya tak buat bekpes, beliau goreng jejemput sendiri.. so that, masaklah nasik lemak.. boleh gak buat sampai lunch.. tapi tadi beliau bagitau sambal dah abis.. hohohoh... tatau kenapa sambal jadik sikit bile dah siap.. ekceli nak buat another sambal tadi, tapi tengah dok nak tggu minyak pecah, api dapur mengecil-mengecil dan terus padam... :(
 
 
inilah bekal bekpes saya arini.. takde timon, tapi sedap jugaklah.. :)
 
 
 


Balik nnt sambung goreng sambal tu buleh tak?? itupon kalau encik Kapten g beli gas le.. cam tak bangun lagik je tu..  lallalaa...  esok nak masak pe pulak ye?? ce bagi idea~~

No comments:

Post a Comment