Friday 8 July 2011

BERSIH

Bila bersih, akan jadi cantik...bila cantik orang suke!! tapi, kenapa BERSIH 2.0 orang tak suke???? dan sebenarnya kenapa BERSIH 2.0 tu perlu???






Sebab BERSIH ni, saya jadik malas nk tgk news... sebab kalau masa berita tu sejam, setengah jam yang pertama adalah tentang BERSIH.... BERSIH itu, BERSIH ini, BERSIH sana, BERSIH sini... ANNOYING tahu tak????? eishhhh.... and saya baru baru balik dari KL.... Tempat yang konon2 nak buat perhimpunan BERSIH tu le... saya g sana ari SELASA, and there were 3 roadblocks!!!!!! apakah????? hurm....tadi saya balik dari KL, i guess that dekat setiap pintu keluar tol, akan ade roadblock! dekat paper arini kata nak ubah halatuju bas yang masuk KL...kan ke menyusahkan tu????






Inilah satu perkara tentang BERSIH yang saya tidak suke.... saya tak ambik tau pon... tapi i do really hope that, there will be no chaos during the demo....( jadik ke tak ntah demo tu?? ) I don't know what happened behind the scene but pleaseee... saya tak suke keadaan huru hara dan kecoh2......

2 comments:

  1. annoying kan... nak g shopping raya pun tak dapat... bosan tol..

    ReplyDelete