Thursday 28 July 2011

Begini Akhirnya

Pemain2 Singapura adalah aktor yang hebat pada malam ini... ----> hahahahhahaha, nice one Haji Hasbullah Awang....i do like ur comment tonite!! sedikit terhibur dengan celoteh anda memandangkan players tidak memberikan permainan yang menarik... mungkin jugak sebab Safiq Rahim takde, midfield agak kucar kacir...plus defender yang sangat2 teruk!!!!! aduhai.... if bukan Apek yang jaga gawang, might be Singe dah pesta gol dah kot!!!






This is near the wisel.... ada 5 minit masa tambahan dengan Aggregat 4-6... we need 2 more goals untuk ikat 6-6.... hahhahaa....see??? saya dah gelak setan dah ni....takde harapan ye?? tadi kan saya kata nak updet pas game abis..ni game belom abis lagi saya dah updet.... hurm.... saya sangat gembira apabila Safee ledak gol tadi... heppi bangat!!!! kite perlu satu gol aje lagi untuk menang..tapi sebab kealpaan defender, cine mata sepet, SHI JIAYI itu telah menyambar bola untuk gol Singapore!!!






Upssss.... Fakri Saarani kene red cards!!!!!!!!!!!!! hurmmm, masa pon tinggal seminit aje lagi ni... sile berhenti berharap ye kawan2??? teeeeeettttt,teeeetttt..... that it is..... abis sudah!!!!! Singapore won win a 6-4 aggregate!!!







Conclusion untuk game timbal balik ini::


1- Apek men cemerlang --> even bolos di ketika saat2 mendebarkan...

2- Singapore berlakon lebih... --> sikit2 jatuh, sikit2 kunun2 injured.... ngade2 rrr....

3- Singapore men leweh2 --> bak kata commentator, berjalan kaki...

4- Midefield tempang tanpa Safiq

5- Defend sangat2 haru!!!!! --> Dak2 singe senang je lepas masuk kite nye territory!








oklah.... semoga Harimau Malaya akan lebih cemerlang!!! jap2...ayat Encik Raja ni sangat membuat saya gelak..... " kite tak kalah hari ini, kita seri, cuma kita tak layak untuk peringkat seterusnya..." --> What Say You????? adehhhh.......

1 comment:

  1. hari ni nye game bagus...silap mase 1st game aritu...huhuhu..takpe la cube lg...

    ReplyDelete