Wednesday 30 March 2011

Wiken Yang Sibuk!!!

Last week saya g Melaka!!! ade asesmen kastam!! hahahah, penat!! tapi best!! meet new friends, gained valuable experience!! best lah!! dapat ke tak?? wallhualam, i tried my best, i leave the rest to ALLAH... kalau memang ada rezeki untuk saya, Alhamdulillah...i'll take the challenge!! if not, there's something else for me~~ *semangat*



Saya stay umah Baiti, drum majorette saya zaman sespi dulu... Baiti g bawak makan best2 kat medan ikan bakar umbai!!! thanks lot dear~~ saya makan dengan sangat kenyang!!! next time ada masa, kita round melaka tau!! wish ya all the very best untuk segala observation, LDAP and so on!! selamat mendidik anak bangsa dengan cemerlang bersama semangat Satu Malaysia, ok?

~Medan Ikan Bakar dari kejauhan~




~tepung goreng sotong~





~~kerang yang besar2~~




One nite kat AKMAL Melaka, suke dengan sorang abang comel ( gelaran saya n sorang lagi kawan kasik)... heeee, *gatal* aloorhhh, suke2 gitu aje, buat pemangkin semangat untuk lari 2.4km dalam masa 17minit.... gagagaga.. sebab liza ( kawan yang suke abang comel juge) lambat kemas barang, tak sempat nak say babai kat abang comel pada hari terakhir di situ... kerana hari itu adalah hari Jumaat.. pastinya beliau mahu gegas2 g solat jumaat... *sejuk perut ibu beliau*



Saya n Liza n sorang lagi kawan g jenjalan Melaka jap..sebab cuaca sangat terik, sume takmo drive balik JB dulu..kami santai2, makan2 n nearly 6 baru gerak balik JB.. Cuaca dah redup, jadi bolehlah memecut sedikit~~~ (^_-)



The next day, saya ade date ngan beautiful girls kat mekdi Skudai... chit chat, makan2... erm, lupe nak take photo..thanks lot to Kakak Mei Siew n Kakak Thong, belanja saya ngan Izati makan mekdi~~ next time, will be on me ya???



Pas makan, Iza ajak g main boling...tapi sampai Ampang Super Bowl, ade game pulak, so lane penuh, hajat kami tak sampai.. ade pulak karaoke kat sebelah tu.. "Jom Zie??" hahahahha... serius memang kami berdua buat lontaran suara yang padu sekali.. Just the two of us kan?? dulik apa... nyanyi la sejam dalam bilik tuh.. oklah kot...next time kite date, ni boleh buat aktiviti rutin kot~~ ngehngehngeh~~~ up next, Angsana...cik Iza nak g belik kasut.




~~bajet sore sedap jek budak 2 orang nih~~



Esoknye pulak my youngest sista's ambik scrol kat hall UTM... Huhuuhuh, malam before tu saya ngan Nad g jalan Pesta Konvo..cuci2 mata.. ade MPH ye kawan2.. apalagi, ade buku menarik2 suruh ambik diorang, so, i grab 3 bijik novels... *duit terbang melayang2* tak kisahlah, budaya suke baca yang mak abah terapkan dah sebati dalam jiwa, layankan saje!!! sesapa rasa nak baca novel2 best, silelah datang umah mak, pick ur choice!! banyak buku yang best! saya jamin!!



~Pemeriah suasana~



~ Am a Master Degree Holder~






~heehehhe, saya nampak kecil dan seperti adik...ngengehngeh~




Abis sesi ambik2 gamba dengan adik, kawan2 adik, kami sekeluarga g makan.. pastu Arep kene teman saya g bengkel kete sebab tayar kete saya dah 'lari'...ukhukhuhk... semalam duit dah melayang untuk buku, harini untuk encik BF kesayangan pulak!!! =( Seb baik abang pomen ok, leh le layankan soklan2 saya yang amat banyak sebab encik BF lately asyik sakit jek!!! *stress*

Petang tu ujan lebat sangat!!!! tapi malam dah tak ujan, haruslah keluar makan kerana perut dah bunyik2 lagu dangdut !!! Tempat makan pilihan = Nasi Lemak Ayam Agus`~~ feveret saya!! Nad makan kue teow hong kong!! nampak lazat dan pelik!! hihiihih, ape2 yang saya jarang makan tu, mesti saya cakap pelik... lalallala...



Sok Monday g Imigresen Pekan Rabu lak..teman Nad buat passport!! oklah, not bad servis.. kaunter pon banyak bukak, tempat menunggu cukup.. even kami lambat kuar, Nad dapat nombo 107...Kol 11 camtu dah siap..g Mydin beli barang sikit, makan lunch, then balik UTM balik.. saya ngantuk, tido!! nampaknye esoklah baru saya balik umah mak...



Ermmmm, wiken ni saya g Kontan lak!! kunun2 cam bz nye azie!!!! kalah wakil rakyat!!! hhehee, ngantuk sudah... nite all!! mimpi indah2 ye??

1 comment:

  1. tepung goreng sotong?!! --> kurase ade yg tak kene ni...huhuhu

    ReplyDelete