Sunday 6 March 2011

::Kehilangan::

I believe that most of us pernah rasa kehilangan kan? kehilangan orang tersayang, kehilangan barang kegemaran, kehilangan kasih sayang, kehilangan yang maksudnya lost, tak jumpe, gone!!!!

Rupa-rupanya, rasa bosan yang saya alami semalam petanda saya akan kehilangan sesuatu yang agak penting dalam mengharungi kehidupan ini... hurm, sangatlah dugaan..setelah encik bf sakit, encik bf nombor 2 ni pulak menghilangkan diri.. =(

i do think 'he' is inside my bag, but when i wanted to use it, looking inside, there's gone.. cam pelik aje.. hurm, might be tercicir kat mana2 la tuh.. jadinye harus pasrah..

saya akan lost contact dengan dunia luar for couple of days, maybe weeks, depends la bilakala i mange to find pengganti beliau.. ke ada sape2 baik hati ataupon nak jadik dermawan kasik cik azie sebijik henset??? huwaaaaaaaaaaaaaargh.......

azie call my number banyak kali, but takde orang nak pick up.. kasihan saya.. kasihan jugak encik henpon tatau apa kisah beliau sekarang.. neway, dah call celcom centre soh block number tu, esok saya kene g celcom centre ambik sim card baru... rasa takmo ambik je pon sim card tuh, sebab bukan ade henset pon nak masukkan... =(

takpe2...setiap yang berlaku ada hikmahnya kan??? manatau kot2 nanti menang hadiah henset jenama mahal latest edition ke... hohohoho, azie memanglah ko ni suke berangan... tak kisahlah, berangan itu free....

kang sesapa kawan saya baca entri ni, sila email saya nombo2 anda ye? mana yang selalu saya dok kontek tu, haruslah ingt nombo mereka.... hurm..........

mode : pasrah dan redha...

No comments:

Post a Comment