Saturday 11 June 2011

Tumbangnye Red Warriors

Lenkali toksah le gune perkataan merah @ red untuk korang nye pasukan sorak ke, team futsal ke, hatta nama kucing atau binatang peliharaan sekalipon ye??? last month Red Devil kecewa, arini Red Warriors pulak!!! hahhh!!! dah nampak kan kenapa saya tak kasik gune perkataan merah??? even Chinese kata ada ong, tapi tidak semestinya...kerana Allah itu jua Yang Maha Mengetahui.. (^_^)






Final FA Cup baru je abis... Terengganu the Penyu sah juara dengan skor 2-1... huhuhu...sori, saya taktau nama scorer... yang saya kenal keeper both teams ngan norsharul idlan tahala serta Irfan Bakti coach ganu jek...**my bad ~~~ EPL lebih bertakhta di hati...kalau pemain2 Malaysia ade skill yang best cam Zainal Abidin Hassan, Fendi Ahmad ke, maybe saya boleh follo la segala cup2 kat Malaysia ni cam dolu2 zaman derang dua nih...kalau tak, memang time final cam arini ajelah baru saya tengok....






Kesimpulannya dari kisah ini... JANGAN MUDAH PUTUS ASA!! SELAGI ADA MASA, SELAGI ADA JALAN, TERUSKAN USAHA!!! Itulah apa yang anak2 buah Irfan Bakti buat... even derang ketinggalan 1-0 minit 70, tapi seminit lagi masa kecederaan nak abis, they got their first goal after Kelantan's defender tertanduk bola masuk gawang sendiri..hurm, what a pity!!! then, another goal followed during extra time, which is 5 minutes to the whistle...






Congrats GANU!!!! Cube lagi KELATE!!! Esok korang cuti... even takleh berarak dengan piala, boleh beristirehat bersama keluarga... time to sleep...nite~~ wish that i can meet the prince charming in my dream tonite..




No comments:

Post a Comment