Saturday 25 June 2011

Ledang Here We Come

Yosh, as per previous entri, saya n adik gerak g Tangkak pas Asar tadi... sampai umah cikgu Maghrib... pas solat, cikgu soh makan... pastu g kuar g Pekan Tangkak teman Echah belik kasut...





Echah anak sulung cikgu, anak yang mak jaga sejak baby... dah besar ok budak itu... 17 tahun dah...how time flies... tak ambik gamba dengan beliau pulak... kol 1 nanti die nak g Brunei, ada exchange student program... kejap jela sembang2 ngan die tadi...






Cikgu Fadzilah ni pulak adalah cikgu kelas Angah masa sekolah rendah dulu...rapat ngan famili kami... cikgu Fadzillah kawen ngan Cikgu Latip, cikgu sekolah jiran... hohohohoh... then, masa saya darjah 6, Cikgu Fadzilah ajar kelas saya mata pelajaran Bahasa Melayu... sampai sekarang masih keep in touch!!! Cikgu pindah Tangkak ni kalau tak silap saya masa saya kat uni kot....




Jadi mau tido dulu...sok mau mandi air tejun...

No comments:

Post a Comment