Tuesday 11 January 2011

This Is Where I Belong

2 nama itu adalah dua orang yang saya paling sayang sekali..
(duduk di rumah telah menyebabkan saya ade dua dagu..hahahhahaha)


Rumah saya.. Jemputlah datang...



Tekun kan abah saya?? he's the most creative person i've ever met...


tada!!!! abah di samping 'statue' 1Malaysia yang baru siap di cat...

Rumah korang ade ke bende macam ni?? takde kan??takde kan??? hehhehe, will update more, rumah2 makcik pakcik jiran sebelah yang kemas2 dan cantik, serta banyak pokok bunge...

Kalau rasa2 nak bercuti, meh datang tempat saya meh... nanti leh mandi2 kat Desaru ke, Tanjung Balau ke, Batu Layar ke... Plus, sini takde jalan yang jem... nak dok tgh2 jalan pon takpe... tapi bile ade budak2 nakal yang rempit, silelah beware!!!

5 comments:

  1. semangat bapak kamu cik azie.. sgt kretip.. hehe

    ReplyDelete
  2. hohoho..
    cik azie org same bandar ngn shayer..
    ngeee~~

    ReplyDelete
  3. salam,

    azie, felda ko dpt menang 1 juta ke? standard ek skang umah peneroka sume ada nama kat depan umah?

    hehe. senang siot nak cari. family my future inlaw guna tuh je cari umah. haha.

    ReplyDelete
  4. welcoming ye...hehe...nak kek pisang...

    ReplyDelete
  5. mama zugai : abah sangat kretip! napelah saya tak ikut jejajk langkah beliau..

    kayangan : ye, kita sebandar..mehla datang umah..

    cipah : felda sebelah aku yang dapat last yer tuh.. mine baru nak bertanding this yer..

    future in-law? when will be the majlis? =)

    aliza : meh2 datang, takde hal la setakat kek pisang.. =p

    ReplyDelete