Tuesday 14 September 2010

Mereka Yang Comel~~

Ada 3 budak comel dalam family saya selain saya...taraaaa.....

1- Khair Isyraf Bin Khair Razman
Sila fokus pada bulu mata ye?? sangatlah lentik...ikut sape?ikut sape?? mestilah ikut Mak Ude dia yang comel ni... beliau adalah anak Along saya..umur? 2++... hhahaha, saya suka nyakat dia, sebab dia tak suka dengan saya.. haish...mesti lari jauh2.. tapi bila suruh kiss, mesti kiss punye... comelllll banget!!!! rumah memang akan kecoh kalau isyraf balik kampung.. raya jumpe kejap aje.. satu perangai trademark beliau adalah : bila siang hari penat bermain/ber huhahuha, pasti malam waktu enak2 untuk tido, beliau akan mengaruk!!! hahhahaha..suara kalau tak kuat, bukan Isyraf la tuh....bak kata nenek.. "sebijik la macam ayah dia dulu..." hahahahhaa... itulah yang dinamakan ANAK AYAH....

2- Safiyyah Khairah Binti Khair Razlan
Anak dara sulung Angah saya....umur, 3 tahun bulan 10 nanti.. sangatlah sopan..and camera shy..tapi saya berjaya snap gamba ini... bersandar manja kat bahu ummi...alolololo... bijak cam Abi... erm, kalau takde aral, the next 4 years baru saya dapat jumpa beliau..InsyaALLAH, Angah will fly to Oxford, futher his PHD, next month...tak dapatlah saya tgk keletah beliau lagi.. takde dah orang nak cakap2 ngan saya.. "Mak Ude, Mak Ude, buat apa tu???" 4 tahun sangat lama kan??? erm, hopefully, she'll grown up to be a nice, smart muslim girl.... Her trademark : dalam rumah pon pakai tudung...comel!!!!!

3- Uswah Khairah Binti Khair RazlanThis cute baby is Angah's second daughter... 1++...eh, belom2... rasanya baru 10 bulan..hahhaha...eh jap..bile eh Kak Ida gave birth? rasanya last yer..takpela, kang saya betulkan kalau salah...hohohooh...beliau juga sangat sopan cam kakak...tapi, muke cam baby boy sikit.. dalam sopan2 tu, bila nangis, boleh lawan Isyraf tau!!! pastinya saya sangat rindu pada beliau nnt... the next 4 years mestila dah bijak, cakap omputih laju2 aje...

Semua gamba baru..ambik masa semua dah tukar baju tido... hahaha, 3rd raya baru mereka sampai...both Along n Angah raya umah mertua... Sorang Kelate, sorang Ganu... hurm....edisi Pantai Timur la katakan.... My wishes to the three of them, MAY ALLAH BLESS ALWAYS, GROWN UP!! SMART !! GENIUS!! SOLEH, SOLEHAH..... Amin....

Bilalah saya nak tambah jumlah mereka yang comel ni??? huhuhuhu... pray for me ya??? dunno when... =(



No comments:

Post a Comment