Saturday 12 June 2010

Ulangtahun Bersama Yang Tersayang...

Untuk tidak buat anda semua kompius, inilah kesayangan saya... emak dan abah...Puan Rahmah dan Encik Othman... =) oh..emak kelihatan cantik di sini.... hehehhe...

Well, saya dah potong kek in advance.... esok genaplah 27 tahun saya berada di bumi Tuhan ini.. InsyaALLAH, jika dipanjangkan umur, mudah-mudahan dimurahkan rezeki...semoga dipertemukan juga dengan lelaki beriman... wahahaha...tinggi tau cita2 saya... sama2lah doakan ye???
the cake

Terima kasih ye adikku, kerana membelikan kek itu... terharu!!!! =p

mak masak mee goreng yang sedap.... ada drumstick some more!!!! hehehhe.. sebab adik2 perempuan takde, jadi saya bolehlah ambik part ini..



marilah lihat foto2... mahu lihat sepak mula argentina-nigeria nih, malas nak membebel pepanjang, padahal banyak sangat cerita nak story nih... later wokeh?? enjoy da pics...

doa selamat oleh abah sebelum memulakan apa2....

khusyuk tawaduk je budak nih...amin....................

marilah potong kek.... peace from me.. =)


suapkan mak.. =)


suapkan abah... =)


apakah persamaan kami???


ada yang sama tak???

Selamat Ulangtahun juga untuk rakan2 matrik satu bilik... Yana n Nik - Both on 13th, Fiena on 14th... and also kawan2 lain satu aras masa kat KMPP... Dila, Ani, Naa, Qis... dan semua yang lahir bulan Jun.... Semoga kita diberi lebih kebahagiaan dan kegembiraan di masa mendatang...

HEPPI BESDAY AZIE....KAMU DAH TUA!!! Tapi tetap comel, kan??? =)



1 comment:

  1. wah... sedapnya mee goreng mak... balik ni saya nak masak mee goreng gakla... terliur2... yummi...

    ReplyDelete