Wednesday 23 June 2010

Dinner Date Dengan Dia...

Assalamualaikum semua!!! sehat tak??? adakah saya dirindui?? sangat lama tak update blog..sebab balik keje dah penat, pas magrib tido...isyak pada keesokan hari sebelum subuh@430/5AM... Huhuhu...huduh sungguh perangai!! sila jangan follow ye?? Pastu encik jerawat pon bermaharajalela la nampaknya di muke yang comel ini!!!

Saya ada dinner date tadi... =) pas keje terus g Restoran Famili ( eh, tu ke nama dia?) kot la..lupe nak ambik gamba... saya date ngan budak nih!!! Cik Izza...former colleugue...hahahha...sejam lebih memang tak cukup untuk update segala bende... tapi best!! next time saya pulak belanja tau??


Makan2 sambil bercerita..macam2, pasal ofis lama, ofis baru, keje baru.. gossip2 terkini dan sensasi.. huishhh... ni pon perangai tak best!! bila makan, kene fokus makan ye kawan2...boleh je nak follow, tapi jangan selalu.. =p ..

Cik izza makan mihun goreng, saya makan nasi goreng pataya.. pastu cik iza order jugak udang goreng tepung!!! memang sangat ketepungan udang itu... hahahha..cam makan cucur udang aje.. dan pinggan saya licin... Alhamdulillah....




Pas makan, g solat magrib kat masjid nearby.. inilah muke beriman setelah bersolat! haish.... suci murni kan?? oh...encik jerawat tak berjaya disembunyikan nampaknya!!!




Kami lepak dalam kereta, sebab Cik Iza ada date ngan encik EGG pasni..sementara tunggu encik EGG sampai rumah dari tempat keje, kami sambung la chit-chat azwan ali tuh...
Tak lama, around bilal dah menyeru azan, kami pon bergerak pulang.. Thanks dear for the dinner.. Hopefully mesin fotostat ngan scanner yang problem itu akan cepat pulih!!! Saya dah turunkan ilmu kat adik poyo tuh...maybe ada step tertinggal kot!! apalagi, push!!push!! hahahaha....

K, need to iron baju for the next 2 working days, mandi, solat dan tido.. esok ada sangat banyak keje..boss kene g Singapore esok, dah tinggalkan amanat petang tadi before balik!!! babai alll....
Jap...England VS Slovenia.. Will England follow France going home early??? hahaha, nampaknye jadual tido kene lambat sikit la nih....

2 comments:

  1. Salam..

    Azie,

    Iwa kate xnak bg jerawat naik cukup tdo laa. haha..bg hormon work properly :)

    ahaha, aku pun sama Miss J ade je. xleh diselindungkan!

    ReplyDelete
  2. Salam Chipz,

    Hehehehe, makcik farmasi tu mesti muke licin berseri2 kan?? ok,ok...pas world cup komfem tido cukup...=)

    ReplyDelete