Thursday 9 February 2012

Counting Days Is Scary

Menghitung hari, detik demi detik.....






Nombor untuk hari ini adalah 28~~ pagi tadi kete kene sondol dari belakang~ tak pakai seat belt, seb tak terhantuk kat stereng! jadi, from now on, silelah pakai seat belt even tak suke!






Kene marah dengan abah sebab tak buat police report, percaya sangat dengan mamat pelanggar kereta itu!! :( encik other half juge marah kerana ketidaktegasan saya deal dengan mamat pelanggar kereta~~ hurmmm, am shaking, serabut takleh pikir apa laaa.... duh!!!






so, can i lodge police report tomorrow?? valid for 24 hours aight?? encik polis out there, anybody willing to help???





rosak plan saya nak g shopping barang2 yang belom setel! :( it is another 4 weeks only~~ saya takmo kire hari but ramai orang2 baik hati tolong kirekan!! so, otomatik saya terkire sekali laaa~~





Ya ALLAH, semoga hari2 mendatang akan dipermudahkan segala urusanku... Engkaulah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang... sama2 tolong doakan saya ye??





~~out~~

6 comments:

  1. saya pun tengah menghitung hari... cuti saya kena beku sebab audit!!!! tak dptlah saya nak meronggeng2 kat umah awak 10 mac nanti.... gerammmmnyyyyaaa dengan org yang buat audit ni!!!!!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik suri!!!!!!!!! awak tak datang wedding saye??? :((( saya pon tak suke la auditor tu~~

      Delete
  2. salam..

    darah manis mmg cenggitu weh. msti nk tsenggol mana2 :P
    (alasan utk org yg pnh mgalami nasib yg sama)

    hihi..hepi counting down beb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam chips!! memang eh?? huhuhu, nasib le mamat itu bayar.. save duit hantaran saye!! :)

      Delete
  3. wah congraatz!!idup arsenal hehehe tetiber...sabar nyer dlm meniti hari2 mendatang...insyAllah moga semuanya dipermudahkan..

    ReplyDelete