Thursday 29 September 2011

Mata Penuh a.k.a 3 Points!




Been quiet bz lately! penuh sawang2 dah blog nih~~






Sedang nonton game Arsenal ~ Olympiacos... Saya terjaga tatkala game sudah minit 14:25, dengan skor arsenal lead 1-0!! owhhh, tidak dapat menyaksikan gol ke 200 itu.. :( Scorer adalah Oxlade-Chamberlaindan... beliau skor minit ke 8~~








Tapi saya dapat tengok 2nd goal yang cantik dari Andre Santos... that is grade A category of goal! ( hahahaha, sukehati je nak kasik gred ) tapi memang it is a beautiful goal indeed, corner of the goal!!! nice one!!! tapi dak2 Olympiacos fought back with a goal 7 minutes later... hurm, keeper saya tgk aje bola tu??? adehhhhh~~ stress jap~






Geram dengan Arsahavin n Chamakh yang banyak buang bola!! if not, we might scored 2 more goals... hurm, Marseille sedang bergaya lead Dormund in the other group stage game... we must won this game by hook or by crook!!! 3 minutes added time!!! saya sangat cemas waktu2 begini, sebab bola tu bulat, anything can happened via second!!! yeayyyy!!!!! pengadil baju ijau cam kaler rumput dah tiup wisel...3 points!!!






Oklah, saya mau tido.... esok ada kerjaan yang banyak!!! nite all! saya boleh tido dengan senyuman yang lebar~~~ ;p hurm, Barca pesta gol nampaknye! Messi ledak 2! more updates later!! tido dulu!








nk tdo senyum camni boleh?




No comments:

Post a Comment