Friday 12 November 2010

Bila DIA Datang....

1- Saya mesti susah nak tido...
2- Saya mesti akan habiskan satu kotak tisu.. worst, the second kotak tisu tinggal separuh aje isinya...
3- Hidung saya mesti jadik merah macam badut sarkas..
4- Suara mesti jadik seksi, rock2 sikit cam Ella penyanyi tuh..
5- Tekak rasa tak sedap bila nak makan...seleraku mati....
6- Last but not least, badan mesti rasa menggigil, seram sejuk, takleh kene kipas laju2..


warghhhh!!!! banyaknyelah perkataan MESTI dalam ayat2 di atas.. memang itulah yang akan berlaku bila DIA datang...sape DIA? Kenapa DIA buat saya mesti jadi macam ni?? Saya penat, saya letih...tolonglah encik SELSEMA..... g main jauh2...I need to sleep..semalam dekat kol2 baru saya dapat tido...pusing kanan, pusing kiri,bangun kejap lari2 anak!! hahahaha, tipu part last tuh..

Anda semua pon mesti selalu ade simptom2 camtu kan bila Encik Selsema menyerang?? bila selsema, otomatik la kembar dia, Encik Demam pon ikut sekali...ye, arini saya melepek aje kat umah..tapi berjaya abiskan puasa Zulhijjah saya..Alhamdulillah...

Dah minum sebotol air badak, tapi still panas membara lagi badan nih...adem sari pon dah minum satu peket ( dis one made in Indon --> agak bagus untuk panas dalam, bibir pecah dan yang sewaktu dengannya)...still gak tak memberi kesan.. so, sebijik solouble yang buih2 tu pon dah diminum tadi...but still...here I am..running nose.. letih...ohhhh...lihat idungku, sama kaler dengan baju merah yang dipakai ini..muahahhaa... badot!!!

Tapi kan, orang kata kalau demam/selsema ni nak hapuskan dosa2 kecik kita eh? jadinya. kita harus bersyukur kan?? Terima Kasih Ya ALLAH... Semoga cepat sembuh penyakit ku ini... kalau tak, kompem saya akan memerlukan kotak tisu nombor 3.. =p

Baiklah semua, doakan saya cepat2 sihat ye? Saya nak tido ni, tapi tak boleh.. kesian saya.. ubat2 dah tak lut agaknya untuk badan saya nih...huwawawawa... dah banyak sangat dadah bahan terlarang hasil ubat-ubat yang dimakan selama ni agaknya...

Sebelum saya mengarut, better saya mengundur diri...Nite all...Sweet Dream..Sleep Tight.. --> ayat2 zaman sekolah asrama dulu hantar note..ohh, tetibe rindu pulak zaman2 hingusan dulu..

daaaaa..............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...(hopefully i can)

No comments:

Post a Comment